Op dit blog geef ik info over waar u het beste geld kan doneren als u wilt dat uw geld op de goede plaats terecht komt. Ik geef informatie over kleinschalige "grassroots" organisaties die al op de plaats van aardbeving werkzaam waren voordat de aarbeving toesloeg. Dit zijn ook de organisaties die de nodige netwerken al hebben, de omgeving en de bevolking goed kennen en werken met het getroffen volk zelf. Naar mijn mening zijn dit de beste organisaties om aan te doneren. Ik geef hier een aantal namen van organisaties. Mocht u willen doneren dan dank ik u hartelijk voor uw goede hart en inzet, namens alle slachtoffers in Nepal. U maakt een verschil in de wereld. Dank u wel dat u er bent.

Brigitte


Klik op filmpje om automatisch afspelen te stoppen.

zondag 17 mei 2015

Waar gaat uw geld heen

Beste bezoekers en lezers van dit blog. Ik vraag uw hulp om geld te doneren om tenten te kopen voor de getroffenen van de aardbeving in Nepal. Waarom zou u aan mij geven? Ik ben gewoon maar een vrouw in Nederland en wie zegt dat het goed terecht komt. Want daar zitten we toch allemaal mee. Hoe weet je dat het geld komt op de plek waar het nodig is.

Ik ben rond gaan kijken waar ik mij aan wilde verbinden en kwam terecht bij een organisatie die al op de plek werkte voordat de aardbeving toesloeg. Ramana's Garden. Een non-profit organisatie die ook weeshuizen heeft en op meerdere plekken in die regio hulp verleende al voor de aardbeving. Zij hebben dus kennis van de netwerken en weten waar de hulp het meeste nodig is. Ik heb mij aangesloten bij hun team en haal voor hen geld op zodat zij tenten kunnen geven aan de mensen die dakloos zijn geworden.

Het geld dat u doneert gaat dus niet eerst naar mijn bankrekening maar direct naar Ramana's Garden. Zo weet u dat uw geld direct in goede handen is en direct ingezet kan worden waar het nodig is. Dicht bij de bron, zonder veel tussenstappen waar geld kan blijven hangen. Direct naar de mensen.

Waarom help ik Nepal? Gewoon omdat ik het kan en wil. Gewoon vanuit het hart. Nepal kan dit niet alleen en alle kleine beetjes helpen. Helpt u mee? Alvast hartelijk bedankt voor uw gift en meeleven. Nepal hoeft het niet alleen te doen.

Klik hieronder om te doneren

Klik en doneer hier geld voor tenten voor Nepal
 
Hartelijk bedankt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten