Op dit blog geef ik info over waar u het beste geld kan doneren als u wilt dat uw geld op de goede plaats terecht komt. Ik geef informatie over kleinschalige "grassroots" organisaties die al op de plaats van aardbeving werkzaam waren voordat de aarbeving toesloeg. Dit zijn ook de organisaties die de nodige netwerken al hebben, de omgeving en de bevolking goed kennen en werken met het getroffen volk zelf. Naar mijn mening zijn dit de beste organisaties om aan te doneren. Ik geef hier een aantal namen van organisaties. Mocht u willen doneren dan dank ik u hartelijk voor uw goede hart en inzet, namens alle slachtoffers in Nepal. U maakt een verschil in de wereld. Dank u wel dat u er bent.

Brigitte


Klik op filmpje om automatisch afspelen te stoppen.

zondag 17 mei 2015

Tussenstand collecte

De tussenstand op dit moment: 120 dollar voor Ramana's Garden om tenten te kopen voor de Nepalezen. Wij vragen u vriendelijk te geven wat u kunt missen. Deze mensen kunnen niet zonder uw hulp.

Tenten voor Nepal Team van Ramana's Garden, doneer hier



Tussenstand


Geen opmerkingen:

Een reactie posten